حدیث روز

10 ابزار پنهان ويندوز
 
آموزشی و نرم افزار
آموزشی ونرم افزار
 
 
چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 11:23 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی
10 ابزار پنهان ويندوز
10 ابزار پنهان ويندوز

اگر براي مدتي يک کامپيوتر در اختيار داشته باشيد،احتمالاً متوجه اين نکته مي شويد که ويندوز به همراه تعداد زيادي ابزار مفيد ارائه مي شود. شما احتمالاً با استفاده از ماشين حساب محاسبات خود را انجام داده ايد، با استفاده از Backup از فايل هاي تان محافظت کرده ايد و حتي با به کارگيري Resuorce Monitor ويندوز 7 توانايي هاي سيستم تان را اندازه گيري کرده ايد.
اگرچه احتمال اين وجود دارد که در مواقعي کامپيوتر شما با اشکالاتي مواجه شده باشد و شما از در اختيار داشتن ابزار لازم براي برطرف نمودن اين اشکالات اطمينان نداشته ايد. ويندوز و برنامه هاي کاربردي که بر روي آن اجرا مي شوند مي توانند کند شوند، براي شان اشکال ايجاد شود يا فقط به شکلي غريب کار کنند و حتي باعث تعجب کاربران حرفه اي شوند. اما تمام ابزار ويندوز واضح و روشن نيستند.


 

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام من سید محسن بیرجندی دانشجو رشته A&P تعمیر ونگهداری هواپیما دردانشگاه مرکز فنون وخدمات هوایی تهران (سما پران ) هستم ودارا ی هشت مهارت MCSE شرکت میکروسافت می باشم امیدوارم مطالب این وبلاگ برای شما دوستان آموزنده باشد . با تشکر
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزشی ونرم افزار و آدرس mcse.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 186902
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

Alternative content